Podkarpacie: Z powodzeniem zakończył się drugi etap kampanii informacyjno-promocyjnej „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”

Podkarpacie: Z powodzeniem zakończył się drugi etap kampanii informacyjno-promocyjnej   „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”

Od 1 lutego do 31 marca 2021 roku województwo podkarpackie przeprowadziło kompleksową kampanię widoczną w wielu kanałach komunikacji, w tym telewizji, prasie i Internecie.

Nasze województwo promował spot, którego akcja toczy się w Rzeszowie oraz w podkarpackiej części Roztocza Południowego. Przedstawiliśmy region jako miejsce przyjazne turystom – Rzeszów w swojej ofercie rozrywkowo-gastronomicznej, a Roztocze dzięki wyjątkowym warunkom przyrodniczym połączonym z wygodną bazą hotelarską. 

Ponad sto emisji spotu wyemitowano w stacjach TVP 2 oraz Polsat. Poza telewizją spot promowano także na kanale Youtube  Podkarpackie przestrzeń otwarta. Do końca marca obejrzało go na nim ponad 135 tys. widzów. Promocję regionu w Internecie wspierała dodatkowo kampania typu Display, polegająca na wyświetlaniu użytkownikom komunikatu odsyłającego do strony internetowej podkarpackie.eu. Na stronie znajduje się baza informacji ułatwiająca wybór atrakcji i zaplanowanie wycieczki w województwie podkarpackim.

W ramach działań przeprowadzonych w Internecie na portalu Styl.pl ukazał się obszerny artykuł promujący podkarpackie uzdrowiska. Publikacje dotyczące zalet naszego regionu ukazały się również w druku. Promowano w nich nie tylko turystykę, ale też walory gospodarcze regionu. Teksty promocyjne ukazały się w takich tytułach, jak: Elle, Glamour,  National Geographic Traveller, Kaleidoscope i Puls Biznesu.

Informacja o turystyczno-gospodarczych zaletach Podkarpacia dotarła do odbiorców za pomocą radia. Spot emitowany w tym etapie kampanii skupił się na promocji walorów turystycznych i przyrodniczych oraz kulinarnych w subregionach, promując m.in. Roztocze Południowe i Sanok. Spot mogliśmy  usłyszeć w stacjach o największej słuchalności w Polsce, w RMF FM oraz Radiu Zet. 

W swojej formie kampania nawiązuje do coraz bardziej popularnego trendu turystyki wrażeń. Jej esencją są komunikaty przefiltrowane przez ludzkie emocje i indywidualny odbiór danego miejsca, tworzące serie unikatowych doświadczeń. Nawiązuje do niej hasło kampanii czyli bazująca na nazwie województwa obietnica „Będziesz pod wrażeniem”. Przekaz spotów ukazuje indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów.

Działania w ramach kampanii mają wpłynąć na wzrost pozytywnej świadomości dotyczących turystycznych i gospodarczych atrakcji regionu, a także zwiększenie ruchu turystycznego w okresie wakacyjnym. W tym roku planowany jest także trzeci etap kampanii promujący kolejne subregiony województwa.

Już od 1 maja startujemy z kolejnym etapem kampanii! Będziesz pod wrażeniem.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa MDI Group z Krakowa.

Podziel się tym artykułem:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Email this to someone
email