Polska: PGE ostrzega przed oszustami

Polska: PGE ostrzega przed oszustami

Klienci PGE zgłaszają przypadki wizyt w ich domach osób podających się za kontrolerów poboru energii elektrycznej oraz przedstawicieli firm oferujących umowy sprzedaży energii elektrycznej.

Wizyty pracowników PGE Dystrybucja odbywają się po wcześniejszym kontakcie z Klientem i dotyczą głównie prac eksploatacyjnych związanych z licznikami tj. sprawdzenie, wymiana, odczyty energii elektrycznej.

PGE Dystrybucja informuje, że pracownicy nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej w domach Klientów ani nie pobierają żadnych opłat. Wszelkie formalności dokonywane są w Punktach Obsługi Klienta. W chwili obecnej spółka nie prowadzi żadnej akcji zawierania umów, która miałaby miejsce w Państwa domach. Podczas wizyt rzekomych sprzedawców/konsultantów/kontrolerów poboru energii należy zachować szczególną ostrożność oraz nie podpisywać dokumentów, bez ich wcześniejszej weryfikacji. Pracownik PGE Dystrybucja posiada legitymację służbową ze zdjęciem, logo PGE Dystrybucja oraz numerem identyfikacyjnym. Na żądanie Odbiorcy powinien się wylegitymować. W razie wątpliwości czy dana osoba faktycznie jest pracownikiem PGE Dystrybucja, należy zadzwonić do właściwego Punktu Obsługi Klienta podając dane z identyfikatora. Kontrolerzy w stałych regionach pracy dokonują cyklicznych odczytów liczników za pomocą urządzenia elektronicznego tzw. PSION.

Podziel się tym artykułem:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Email this to someone
email