Zaproszenie na XVII Sesję Rady Miejskiej Jasła

Zaproszenie

Uprzejmie zapraszam na XVII Sesję Rady Miejskiej Jasła, którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn.zm./.

XVII Sesja Rady Miejskiej Jasła odbędzie się 10 czerwca 2025 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12 z następującym proponowanym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie Sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Zatwierdzenie protokołu z XII Sesji RMJ.
  3. Wybór Komisji Wnioskowej.
  4. Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Jasła za 2024 r. – Debata.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Jasła wotum zaufania.
  6. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Jasła za 2024 r. oraz sprawozdania finansowego Miasta Jasła za rok 2024 /wraz z podjęciem stosownej uchwały,
    Druk nr 178/,
  7. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Jasła z tytułu wykonania budżetu
    za rok 2024.
  8. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Jasła w okresie międzysesyjnym.
  9. Wolne wnioski.
  10. Zamknięcie obrad Sesji RMJ.

 

Przewodniczący
Rady Miejskiej Jasła
Marcin Węgrzyn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Informacje

Zdobądź najświeższe informacje!

Wyślemy najświeższe informacje prosto na Twojego maila