Zaproszenie
Uprzejmie zapraszam na XVII Sesję Rady Miejskiej Jasła, którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn.zm./.
XVII Sesja Rady Miejskiej Jasła odbędzie się 10 czerwca 2025 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12 z następującym proponowanym porządkiem obrad:
- Otwarcie Sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z XII Sesji RMJ.
- Wybór Komisji Wnioskowej.
- Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Jasła za 2024 r. – Debata.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Jasła wotum zaufania.
- Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Jasła za 2024 r. oraz sprawozdania finansowego Miasta Jasła za rok 2024 /wraz z podjęciem stosownej uchwały,
Druk nr 178/, - Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Jasła z tytułu wykonania budżetu
za rok 2024. - Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Jasła w okresie międzysesyjnym.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad Sesji RMJ.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Jasła
Marcin Węgrzyn