Polska: Awaria w mBanku. Klientom zniknęły pieniądze.

Polska: Awaria w mBanku. Klientom zniknęły pieniądze.

W nocy miała miejsce awaria w mBanku. W wyniku, której niektórzy klienci odnotowali zniknięcie ich pieniędzy. Okazało się, że przez pomyłkę dwukrotnie księgowano opłaty dokonane przy użyciu karty debetowej. W sieci pojawiło się powiadomienie, że obecnie sytuacja wróciła do normy, natomiast nienależnie pobrane środki powróciły na konta.

Wielu klientów banków było mocno zdziwionych, ponieważ wczoraj wieczorem miała miejsce awaria w mBanku. Pracownicy banku zapewniają i uspokajają, że zdołali opanować sytuację. Od rana automatycznie zwracają pieniądze klientom, którzy utracili swoje środki. W mediach społecznościowych pojawił się stosowny do sprawy komunikat:

„Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia. PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić” – brzmi komunikat.
Bank we wtorek rano przekazał, że „rozpoczął proces zwracania pieniędzy”. „Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe” – czytamy w porannym wpisie w mediach społecznościowych.

Bank obsługuje klientów korporacyjnych, instytucjonalnych i detalicznych na terenie Polski. Posiada 2,2 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej; 5,6 mln klientów bankowości detalicznej i 26 tys. klientów bankowości korporacyjnej. Od 2007 r. jest obecny w Czechach i na Słowacji.

Podziel się tym artykułem:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Email this to someone
email