Rzeszów: Jak zbudować rozpoznawalną markę osobistą na LinkedIn z pomocą AI? Szkolenie w Akademii Aeropolis gratis!
Sprawię, że zaoszczędzisz nawet 51 proc. czasu pracy dzięki AI – tak przedstawia się społeczności LinkedIn dr Maciej Chrzanowski z Rzeszowa. W ciągu pół roku od rozpoczęcia codziennego publikowania w serwisie społecznościowym uzyskał 1,5 mln wyświetleń i stał się rozpoznawalnym w świecie biznesu ekspertem w tematyce produktywności i AI. A o tym, jak zbudować markę osobistą opowie razem z Adrianem Gamoniem w Akademii AEROPOLIS w Inkubatorze Technologicznym Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego w Jasionce, we wtorek 24 października. Wstęp wolny! Wystarczy się zarejestrować.
„Jak wykorzystać gen AI i automatyzacje w codziennych działaniach na LinkedIine?” to tytuł warsztatów, które już we wtorek odbędą się w ramach Akademii AEROPOLIS. Szkolenie jest bezpłatne. Dlaczego poświęcono je LinkedInowi?
– Bo to najlepszy serwis do budowania marki osobistej. A przynajmniej na ten moment. To społeczność, która skupia ludzi biznesu, nie politykuje, ale dzieli się wiedzą i sukcesami. Serwis inaczej niż Facebook bardziej promuje ludzi, którzy umieszczają w nim wartościowe treści i pozwala zbudować profil eksperta w swojej branż – mówi dr Maciej Chrzanowski, konsultant biznesowy, odpowiadający za automatyzację w moibtouch.net, pracownik naukowy Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. We wtorek poprowadzi szkolenie w Jasionce wspólnie z Adrianem Gamoniem, ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”, wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2023 roku”.
Nauczą uczestników Akademii AEROPOLIS, jak korzystać z AI, chata GPT i innych narzędzi, by planować i tworzyć angażujące treści, tworzyć podsumowania materiałów branżowych do publikacji i stale rozwijać swoją obecność na LinkedInie. – Daje to wymierne korzyści – zachęca dr Chrzanowski, który silną markę osobistą zbudował w ciągu pół roku, a jego strategia służy dziś innym trenerom jako przykład skutecznego działania w społeczności LinkedIn. – Nie strzegłem zazdrośnie swojej wiedzy, dzieliłem się informacjami i korzystałem z automatyzacji, aby ułatwić sobie tę pracę. To sprawiło, że doceniono moją wiedzę i otworzono wiele drzwi. Do dziś przeszkoliłem już 5 tysięcy osób, służę konsultacjami menedżerom, kalendarz wypełniają zaproszenia na konferencje – wymienia ekspert, zapewniając, że z pomocą AI można rozwinąć swoją cyfrową obecność, zachowując przy tym swoją tożsamość i autentyczność.
Szkolenie Akademii AEROPOLIS zapowiada się ciekawie, dlatego warto zarejestrować się na nie już dziś pod linkiem: kliknij tutaj
Udział jest bezpłatny!
***
„Jak wykorzystać gen AI i automatyzacje w codziennych działaniach na LinkedIine?”
AGENDA:
8:30 – 9:00 | Rejestracja uczestników i poranny networking ze śniadaniem
BLOK I. 9.00-10.20
Wprowadzenie
a. Omówienie celów i oczekiwań wobec szkolenia
b. Budowania silnej marki osobistej: dlaczego jest ważne? Jak to robić dobrze?
c. LinkedIn w budowaniu marki osobistej
Tworzenie i optymalizacja profilu LinkedIn
a. Jak stworzyć skuteczny profil na LinkedIn?
b. Jak AI i automatyzacja mogą pomóc w optymalizacji profilu (sugerowanie słów kluczowych, analiza porównawcza profili, itp.)
PRZERWA 10 min
BLOK II. 10.30-11.50
Budowanie relacji na LinkedIn (Networking)
a. Jak skutecznie komunikować się i budować relacje krok po kroku?
b. Wykorzystanie AI do zrozumienia sieci kontaktów, sugerowania potencjalnych połączeń i tworzeni wiadomości powitalnych/otwierających
Tworzenie i publikowanie treści na LinkedIn
a. Jakie treści przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie?
b. Wykorzystanie AI i automatyzacji do tworzenia i harmonogramowania postów
PRZERWA 10 min
BLOK III. 12.00-13.15
Aktywności i taktyki LinkedIn do budowania silnej marki osobistej
a. Taktyki wzrostu: organiczna i linkbuilding
b. Wykorzystanie AI i automatyzacji
Studium przypadku i najlepsze praktyki wzrostu marki
a. Przegląd studiów przypadków pokazujących skuteczne strategie
budowania marki osobistej na LinkedIn z wykorzystaniem AI i automatyzacji (case study)
Podsumowanie i pytania
a. Podsumowanie kluczowych punktów szkolenia Pytania i odpowiedzi, dyskusja
13:15 | NETWORKING Z POCZĘSTUNKIEM