Rzeszów: Dotacja na usuwanie azbestu dla mieszkańców

Rzeszów: Dotacja na usuwanie azbestu dla mieszkańców

W lutym rusza nabór wniosków o udzielenie dotacji na usuwanie azbestu z terenu miasta. Dokumenty przyjmowane do 26 lutego.

Prezydent Miasta Rzeszowa informuje, że w terminie od 1 lutego 2021 r. do 26 lutego 2021 r. odbędzie się nabór wniosków o udzielenie dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Rzeszowa, do realizacji w 2021 roku.

Dotacją objęte są w całości koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów na składowisku.

Formularz wniosku o dotację jest dostępny w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa oraz w punktach informacyjnych Urzędu Miasta Rzeszowa. Ponadto formularz wniosku można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta Rzeszowa: www.rzeszow.pl

Wnioski należy składać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7, pok. nr 4 w godzinach pracy urzędu. Wszelkie informacje związane z naborem wniosków można uzyskać pod nr tel. 17/875-41-83 oraz 17/875-41-86.

Dokumenty:

Podziel się tym artykułem:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Email this to someone
email